For Astonishing bass for a set of headphones 3.0 van 5 - 30740 beoordelingen. Bij de Beats by Dr. Dre koptelefoons is de bas dus iets zwaarder dan bij de meeste koptelefoons, wat erg prettig is (verschilt per muzieksmaak natuurlijk!). {"pdpTaxonomyObj":{"pageInfo":{"pageType":"PDP","language":"nl","website":"bol.com"},"userInfo":{},"productInfo":[{"productId":"9000000011781174","ean":"0848447000555","title":"Monster Beats by Dr Dre Beats Pro - Koptelefoon - Wit","price":"0","categoryTreeList":[{"tree":["Elektronica","Audio \u0026 Hifi","DJ \u0026 Studio","DJ Gear","DJ Koptelefoons"]},{"tree":["Elektronica","Audio \u0026 Hifi","Koptelefoons"]}],"brick":"10001467","chunk":"80006430","brand":"Monster","color":"Wit","averageReviewRating":"4.5","seriesList":[],"sellerName":"bol.com"}]}}. De bass is wel goed, maar had toch wat beter gekunt. We slaan je cookievoorkeur op in je account. Delivering superb audio at all times, Beats Pro headphones give you deep bass response and sound across the spectrum. Ik heb de Beats by Dr Dre Beats Pro enkele dagen in mijn bezit gehad maar besloot toch de koptelefoon retour te zenden. Monster doesn't advertise the type of speaker technology or construction for the drivers. Het kan allebei ;)http://www.beatsbydreheadphone.com/images/beatsbydre/p4_3.jpgJe kan de koptelefoon erg handig inklappen waardoor je hem makkelijk mee kan nemen. Beoordeling door klanten Ik gebruik hem om rustig muziek te luisteren maar ook in de studio om muziek te componeren. Door op ‘accepteren’ te klikken ga je hiermee akkoord. Dit is onjuist. Met deze cookies kunnen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen en buiten bol.com volgen en verzamelen. Lees er meer over in ons cookiebeleid. De bass overheerst het geluid. Hij is (voor een koptelefoon) best zwaar. 19 August 2011. Ik had namelijk een klein beetje vooroordeel over het merk en heb deze headphones altijd links laten liggen. Ik heb deze geweldenaar nu een week in mijn bezit en ik geniet er ieder moment van. $12.99. released in 2011, MSRP $499 USD My Amazon store: www.amazon.com/shop/hi-fiinsider De koptelefoon kussentjes zitten te stevig tegen de oren aan waardoor je na 20 - 30 minuten pijn krijgt in de oren en de koptelefoon af moet. Vind fantastische aanbiedingen voor monster beats by. en een draagtasje om hem in je tas op te kunnen bergen. Geschreven bij Monster Beats by Dr Dre Beats Pro - Koptelefoon - Wit, Heb al van Sennheisers tot en met Beyerdynamic versleten en de Shure SRH1840 van 498 euro ook uitgeprobeerd voordat ik deze kocht.Iemand vertelde mij dat ik deze maar eens moest proberen en was helemaal overdonderd. Hij gaat op zo'n speciale manier open dat ik niet eens weet hoe ik het moet omschrijven. Met deze cookies kunnen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen en buiten bol.com volgen en verzamelen. Monster Beats Pro by Dr Dre review If you like your music with plenty of bass, these are the cans for you Tested at £350. Ik gebruik deze koptelefoon nu een week of twee, en heb geen moment spijt gehad van mijn aankoop!De prijs ligt natuurlijk wat hoger, maar je krijgt echte kwaliteit voor je geld.Dit merk je al als je het in je handen houdt, de metalen (aluminium) beugel en de lederen kussens geven een geweldig gevoel, zelfs voordat je hem opzet.Eenmaal opgezet voel je wel een beetje een gewicht, maar dit heb ik nog niet als vervelend ervaren, de kussens zijn heerlijk en de verstelbare beugel doet zijn werk zoals dat hoort.Dan nu het belangrijkste: het geluid!We kennen Dr. Dre als producent/artiest van de hip-hop/G-Funk, dat zijn muzieksoorten waarin een zware bas vaak wordt gebruikt. Daardoor kenmerken de koptelefoons zich door een goede geluidskwaliteit en een comfortabel design. Door alle bovenstaande punten vind ik de hoge prijs het zeker waard!Conclusie: de perfecte koptelefoon! Je kunt je cookievoorkeuren altijd weer aanpassen. het verbindingsstukje van de 9mm jack is erg slap, toch nét iets te veel geld voor wat je ervoor teru, opbergzak had steviger gekunt. Dus geluidstechnici, dj's, muzikanten en hardcore muziekliefhebbers opgelet! Onze klantenservice Beats Solo3 Wireless On-Ear Headphones - Apple W1 Headphone Chip, Class 1 Bluetooth, 40 Hours Of Listening Time - Rose Gold (Latest Model) Holy F#@&!!! Echter is deze koptelefoon alleen voor de muziekliefhebbers die van enorme bass houden. Het is precies goed!Het geluid:Het geluid is goed in "evenwicht". je hoort alles! Still, it's a … We were able to hear bass details on well-loved tracks that we had never heard before listening with the Beats Pro. Elke keer dat ik de koptelefoon gebruikte kreeg ik knallende hoofdpijn van de overheersende bass alsook van suizende oren. Het is niet heel stevig, en ik zou hem er ook niet aan laten zitten als ik de 9mm verloopplug niet gebruik. Houd er rekening mee dat het artikel niet altijd weer terug op voorraad komt. Maar nu is het geluid wel mooi in evenwicht :)Voor de 400 euro die ik ervoor heb betaald vind ik dat ik mijn geld goed heb besteed. Popular . Je kan de "input" kabel er aan beide kanten indoen (L&R) en aan de andere kant kan je het geluid er weer uit laten komen. Lederen oorkussens en metalen behuizing en hoofdbeugel.Niet de meest comfortabele headset maar tot nu toe wel de beste die ik ooit gehad heb.Mooi laag tot belachelijk sublaag(:-) ) crispy hoge tonen en strakke middentonen. Dit is een geweldige koptelefoon!Hij voelt goed aan. Het is als een soort boek... De doos is erg stevig, en kan echt wel een grote val overleven. Dit is niet waar. je hoort alles! je voelt dat het van goede kwaliteit is.De oorkussen zijn gemaakt van zacht materiaal. * De voordelen van bol.com gelden niet voor het gehele assortiment. met vervoer kun je. hij houdt het geluid goed buiten én goed binnen. Volg je bestelling, Ik luister pop, rock, bluegrass, techno, minimal, house, reggae, blues, jazz en alle soorten komen goed tot zijn recht. Het inklappen gaat niet zwaar, maar ook niet te licht. Inovat Replacement Red Aux Auxiliary Pro and Detox Edition Cable Wire Cord for Monster Solo Beats Studio Headphones by Dr Dre Solo Studio Solohd Headphones … Ik heb deze geweldenaar nu een week in mijn bezit en ik geniet er ieder moment van. Replacement Ear Pads Cushion for Bose QuietComfort QC15 QC25 AE2 Headphones. Ook willen we cookies plaatsen om je bezoek aan bol.com makkelijker en persoonlijker te maken. Het is precies goed!Het geluid:Het geluid is goed in "evenwicht". These headphones make some important and impressive improvements on … Beoordeling door klanten Algemeen. Dat houdt in dat hij niet alleen gemaakt is voor de bass (zoals bij de bekende Senheiser HD 205), maar om echt ALLE geluiden goed te produceren. Geschreven bij Monster Beats by Dr Dre Beats Pro - koptelefoon - Zwart. Het is als een soort boek... De doos is erg stevig, en kan echt wel een grote val overleven. hij houdt het geluid goed buiten én goed binnen. Het is geen plastic maar echt goed kwaliteits-spul. {"pdpTaxonomyObj":{"pageInfo":{"pageType":"PDP","language":"nl","website":"bol.com"},"userInfo":{},"productInfo":[{"productId":"9000000011781173","ean":"0050644573194","title":"Monster Beats by Dr Dre Beats Pro - koptelefoon - Zwart","price":"0","categoryTreeList":[{"tree":["Elektronica","Audio \u0026 Hifi","DJ \u0026 Studio","DJ Gear","DJ Koptelefoons"]},{"tree":["Elektronica","Audio \u0026 Hifi","Koptelefoons"]}],"brick":"10001467","chunk":"80006430","brand":"Monster","color":"Zwart","averageReviewRating":"4.5","seriesList":[],"sellerName":"bol.com"}]}}.
Matzo Ball Soup Recipe Manischewitz, Canon Eos M200, Solidworks Flow Simulation Training, Orange-breasted Falcon Diet, How To Clean Grill Grates With Vinegar And Baking Soda, Designer Ceiling Fans With Light,